No niin. Annan sinulle kysymyksiä ja sinä käyt osoitteessa http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/ kyselemässä kysymykset oraakkelilta ja kirjoitat oraakkelin vastaukset tänne. HUOM! Saat muotoilla kysymykset haluamaasi kieleen, tyyliin tai murteeseen tai vaihtaa sana järjestystä, mutta kysymyksessä pitää olla sama juoni. Nyt kirjoittamaan. Lopuksi haasta neljä kaveriasi tekemään saman.


1. Mikä minun nimeni on?
Taisto

2. Missä asun?
Vuorten juurella auringon laskiessa pusikkoon.

3. Mikä olen?
Olet selvästikin se, josta äiti minua varoitti! Millon nähään?

4. Millainen olen?
Jos tää jatkuu näin ni mä varmaan ihastun suhun!

5. Kuka olen?
Olet joku epätoivoinen itsensä etsijä

6. Mikä on ollut elämäni suurin saavutus?
Pitäskö tää kattoa Ennätysten kirjasta?

7. Mikä on ollut kaikista turhinta elämässäni?
Ajotaito

8. Mikä on arvokkain asia mielestäni maailmassa?
Kysy jotain henkilökohtaista, nuo löytyy tietosanakirjastakin.

9. Miltä näytän?
Tiskirätiltä, vaikka tämä nyt vasta sinulle kerrotaankin.

10. Miltä tunnun?
Silakalta

11.Miltä maistun?
Mehukkaalta

12. Miltä tuoksun?
Naapurin koiralta.

13. Missä minun kuuluisi olla?
Huussissa

14. Mikä minun kuuluisi olla?
Nenä

15. Mistä minut löytää?
Kulmabaarista

16. Miten minut tavoittaa?
Kysy uudestaan kun tämä perkeleen krapula on ohi...

17. Kuinka vanha olen?
Vanha kuin mikä, 18 v se täytti pari v sitten.

18. Olenko nainen vai mies?
Selkeä tytsy.

19. Kuka on minulle tärkein?
Maakunnan virallinen teurastaja.

20. Kasvanko koskaan aikuiseksi?
Kyllä. Ei epäilystäkään.

21. Olenko sitten ikiteini?
Et, mutta vielä ei ole liian myöhäistä muuttua.

22. Mikä sana kuvaa minua parhaiten?
Se on se hyvä olo kun aamulla herää pirteänä ja kaikki on hyvin! Toisaalta, joskus on kyllä paskakin fiilis ja kaikki kurjasti.




*kikattaa kippurassa* Että tämmöstä tällä kertaa...